Jul dagen

Villken mysig jul med de mina. Alldeles lagom.

Jag som var så sugen på julskinka och så var den så slibbig, blä. Min mamma lova att göra denna för den blir så himmla god. Men hon ville vara bekväm eller fick inte tag i rätt skinka så det blev en färdigkokt sådan som hon visserligen grillgerade själva. Men fy alldrig mer en sådan. Jansson var jätte god.

Efter maten och lite uppröjning kom en liten kär tomte hit och delade ut våra julklappar. Gud så många det blev.
Tomten blev varm i kläderna så det ånga ur skägget.

Alla verka bli nöjda med vad de fick. Jag fick en chock !
Johanna gav mig en Moccabryggare vet ni hur länge jag önskat mig en sådan?
Öppnar nästa, en cykel korg ! Vad ska jag med den till????? In kommer en ännu större paket/kartong. Varsågod och montera. Fan jag blev gråtfördig förstår ni. Detta var från mannen och Elin.
Fredrik gav mig en jätte fin blus. Impad av tanken.
Elin gav mig ett så fint armband som jag verkligen blev glad för. Dö snyggt.
Åhh vad ni fixat detta hela min familj. TACK !!!

Några paket till:
Silverhalsband
Skinnhanskar
Kropps krämer/olja
Kofta
underkläder från gubben
Liten fotoram

Gunnar stod bakom kameran





God Jul önskar jag er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0