Kvällen är här

Nu har barnen varit hemma och fått middag. Elin Johanna och jag hadde tidigare idag bakat coccos toppar och kokat knäck som blev skit bra. De bästa någonsin faktiskt. Vi satt och spela spel drack glögg och hadde det mysigt. Till och med julgranen kom på plats och blev jätte fin. Vi har det så mysigt lagom juligt här hemma.

Fredrik hadde sin flickvän med sig som är en trevlig och jätte gullig tjej.

Kul var också att Alexandra ( Gunnars min mans dotter ) ville komma för henne träffar vi inte så ofta.

Men jag har tyvärr varit lite kass och åkt på en jädrans förkyldning Har känt detta i några dagar att något varit på gång.

Nu hoppas jag bara att du Johanna har haft det trevligt med hm..... och att det kändes bra.



God natt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej snäckan, läste nyss din blogg, nu har jag ngt att se framemot när jag har tråkigt. du ör för go snäckan!

2008-12-22 @ 22:44:13
Postat av: Maria

Hej Gunnel!



Hoppas att du får en bra jul och att förkylningen har lagt sig!



God Jul /Maria (MAP1)

2008-12-23 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0