Mellandags rea

Vi var på bla. Siba idag för att kolla alla fantastiska rea priser. Kanske man gjorde något kap!!
Men jag blir så jävla irreterad. Titta på dammsugare som Johanna ville ha. Men det var väl ingen rea på dessa. Inte mer än de brukar ha i vart fall. Ringde till henne och sa att detta kunde hon vänta med tills det var vanliga bättre erbjudande efter jul. JA; nu hotar dom med att priserna stiger 30-40% efter jul. Men då är det ju ingen som handlar. Eller ???

Vi titta också på en DVD spelare som Elin skulle ha i julklapp men som vi väntat med för rean. Inte var den ett öre billigare än andra vi tittat på. Men vi köpte den för vi hade lovat.

Men på RUSTA hitta vi schampoo och balsam för 10:- flaskan. Det var ju billigt.

Åkte förbi jobbet och såg att där var många bilar och det kändes skönt att vara fri denna helgen.

Vår älskade hund Sally mår tyvärr inte så bra. Lider av eksem i olika slag men blivet en aning bättre. Men hon kräks jätte mycket och det gör mig så ont att se henne. Känner att är det inte det ena så är det de andra hela tiden. Stackarn, vi älskar henne så mycket. Världens goaste snällaste hund.

Tjingeling nu ska jag slänga mig i soffan och vräka i mig 1 1/2 kg godis som vi handlat på godisfabriken idag.
Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0