Simmat

Idag har jag varit lite nyttig tycker jag. Detta behövs verkligen för min del. Ska försöka komma ihåg detta till nästa år.
Jag var på Kockums fritid med Gunnar och Elin som hadde sin kompis Oliva med sig. Barnen plaska och lekte medan vi simma. Gunnar simma hela 200 m plus 100 m till efter en paus. Jag undra om det var lönt att doppa sig. HA:HA.
Jag simma över 1000 m iallafal. Det är så skönt för kroppen, men känner sig så frisk efteråt.

Såg igår på Sagan om ringen på tv. Har inte tyckt om denna innan. men fick ändra uppfattning igår för den var faktiskt spännande. Ska se fortsättningen idag.

Jag är så sugen på pytt i panna med rödbeter och stekt ägg så det för det bli idag till kvällsmat.

För er som orkar läsa skriv gärna kommentar eller hälsning för det är kul. Har ni själva blogg så vill jag gärna läsa den.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha du e ju rolig, vill ha kommentarer oxå, krävande :P PUSSS

2008-12-29 @ 13:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0