Svettig dag

Vaknar och med full rulle ska ut och handla de sista julklapparna. Men va fan inga pengar på kontot!!!
Ringer snabbt löne Maja på jobb. Vad fasiken har hänt??? Problem med systemet blir troligen åtgärdat i eftermiddag.

Hmmmm ! Ringer mannen. -För över pengar så jag kan handla!

Phuu, Nu är detta gjort iallafall. Man var i butiker ca 6 timmar. Fick hjälpa Fredrik med hans julklapps inhandling också.
Sikken katastrof ute i butikerrna. Skit kul och bara kolla folket.

Vi har just hämtat julskinkan och jansson hos mormor. Jag är så sugen på julmat och min mage kurrar hela tiden. Ska smaka gott !

Just nu slappar jag i soffa medan Gunnar maler senap. Tittar på granen som är så fin med alla paketen under som ska rivas itu i morgon.

God Jul alla kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0