1 APRIL

Är det någon som gått på ett April skämt ännu???

Jag har sett nu på morgonen i Tv och försökt lyssna om jag hört något som verkar lurt.

1. Lag om att man måste ha synlig bajspåse när man rastar sin hund.

2. Den nya motsvarande Tineling låten på Ryska.

Får se nu om det är någon som lyckas lura oss på jobb idag. Börjar kl 12.
Man får va på sin vakt.
Elin börja med att hon kände sig dålig när hon vaknade. Det gick jag ju på för hon brukar inte va sjuk. April April :-)!!

Jag är så dålig att hitta på April skämt men tycker det är ganska kul ändå.

Skriv gärna kommentar vad ni har upplevt ör Aprilskämt. Det är kul att höra om.

Ha nu en underbar dag och vi får luras hur mycket vi vill.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

PEACHO fyller 2 år idaaaag

2009-04-01 @ 13:29:42
URL: http://sandgrenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej så såg att du har varit på min blogg sid,jätte kul. Välkommer åter!



Dom grannarna som man har försökte o lus´ra mig o fam. Men det gick inte. En sån dag tror jag inte på nån. Men kul o lura andra. Ha en bra dag

2009-04-02 @ 11:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0