Dagens måste !

Idag måste jag verkligen städa. Har inte gjort det på några dagar.
När man har två hundar så blir det mycket snabbt smutsigt på golv och överallt.

Elin klagar på att hennes nya skor blivet smutsiga invändigt. Kan va att det kommer inne ifrån hemmet istället för ute.
Vi går alldrig med vita strumpor. För att vi ska ha rent på golvet måste vi våttårka golvet varje dag. Och det orkar inte jag.
OK! Kanske lite överdrivet med att här är så smutsigt så Elins skor blivet smutsiga invändigt. Vet att hon spelar fotboll med dessa på skolan och det är ju inga gympadojor hon har. Lite onödigt att ha de på sig vid fotboll.

Nu i morse var jag på ön med hundarna och tog en promenad. Smilla har redan lärt sig att åka bil är kul.

Åhhh! Vad hittar hon på med nu då??????????
-Håller på att vandalisera dörrmattan. Alltid något rackartyg på gång känns det som. Men jag gillar ju att hon är en liten bus.

Nä nu måste jag verkligen sätta igång.......
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0