Denna helg avverkad

Jag har jobbat. Och nu är det skönt att vara hemma.

Idag ska jag se filmen Australia och se om den är bra.
I fredags tillsammans med Johanna såg vi filmen Ps. I love you. Det var en riktig gråt film. Tårarna de spruta. Denna är till att rekomendera för oss tjejer som gillar snyft filmer. Då är denna verkligen bra.

Idag har vi lärt Smilla "ligg". Går sådär men hon fattar nog lite. Elin och Gunnar har varit och prövat Agiliti. Hon klara några moment bra sa dom. Elin gick slalom och sen hjälptes de åt med vippbräda. Som hon faktiskt klara med lite godis lockande.
Sören att jag jobba. Ville va med på detta ju.
Men nu ska hon bara få sin spruta så vi kan börja på lite kurser och få fason på det lilla yrvädert. Ska bli kul.

Nu orkar jag inte skriva mer men vi hörs.
Puss & Kram Skumbanan

Kommentarer
Postat av: Emma

du får ju skriva oftare så jag har något att läsa när jag sitter på jobb :D

2009-04-25 @ 16:59:52
Postat av: Nicole

Ny bloggdesign? Då ska du kika in på min blogg, jag har auktioner och tar emot beställningar :)

Ignorera annars detta meddelande.

2009-04-25 @ 17:04:47
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0