Grattis mamma

Min mamma fyllde år idag och vi har varit på middag hos henne tills nu.
Det var så gott. Fläsk stek sås och potatis. Och så klart med knaprig svål.
Alltid i vår familj så äter vi så mycket av hennes mat när vi är där. Sen blir vi så pösiga i soffan allihopa.
Vi var faktiskt alla samlade. Brosan var  där med sin nya också.

Smilla har varit ensam hemma med Sally i 6 timmar och det var bara en pöl på golvet. Så jag tycker hon var duktig som hållt sig så länge.

Nu ska jag gå och lägga för jag är as trött. Sov i soffan i natt och den är inte bekväm kan jag säga att sova i. Blev så irreterad av att Gunnar gnisla tänder så jag håller på att bli vansinnig.

Tjingeling goa vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0