Idag röt hon till

Åhhh, Stackars Smilla så rädd hon blev för Sally.
Det var så att de hade fått vars ett ben. Sally ett lite sörre som hon slög inom en kvart. Hon har aldrig förr gillat gnaga dessa ben. Men nu plötsligt så är de så goda. Smilla hade bara blött lite i ena ändan av sitt lite mindre ben. Plötsligt så snodde Sally detta och det ville Smilla ha tillbaka. Men aj aj då bara Sally gick attack och Smilla pep som en mus. Jag tog benet och banna Sally men försökte igen. Det blev det samma. Vad gör man??? Vår gamla hund är nog avundsjuk så man får nog finna sig i lite av detta. Hon är ju trots allt äldst och det går ju inte att ändra på. Smilla får nog finna sig i att det är Sally som bestämmer över henne. Hon kan ju faktiskt va gullig åt lilla bebisen ibland.

Jag ska bara jobba i morgon också. Sen är jag ledig hela påsken. SKÖÖÖÖÖNT!!!!!.
De har lovat fint väder så då ska jag försöka fotografera lite. Ta långa promenader och vara mycket ute. Jag har alltid gillat att vara ute. Hade varit kul att festa. Känner för att leva lite loppan! Får väl höra om nån gammal kärring vill hänga med denna kärringen. Hi hi hi.. Men ingen har väl tid som vanligt :-(.

Nä, nu ska jag se om jag kan fixa lite mat.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0