Om bantningen

Jo, den går framåt hoppas jag.
Men guuuuuuuud va sugen jag e på att äta hela tiden.
Vill ha colan i kylen som står oöppnad. Chipsen i skåpet. Eller varför inte en smarrig go varm macka.
Allt e inom räckhåll. Men detta ska jag låta bli.................FY FY.

Jag äter tomat eller gnagar morrot och dricker kaffe eller vatten. Jag kommer ha snyggast figur på stranden i Sommar.
Som jag kommer at rasa i vikt. HA HA HA......
En god kopp kaffe och en cigg det unnar jag mig då och då. Gott! Eller? Hmm, man blir kanske grå och rynkig. Men vad då! Fixar jag så jag rasar några kilo så får detta bli en annan utmaning kanske längre fram. Tar en dag i taget.

Nu ska jag hämta min lilla jänteunge och hennes kompis. De ska ut på stallet. Jag tar Smilla ungen med mig så hon kan äta lite hästskit. Najs vovve man har.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0