Skön kväll

Jag är själv hemma idag och det är bara så skönt.
Elin sover hos kompis och Gunnar jobbar.

Jag stter och ser familjen annorlunda. Igentligen rätt kasst program. Sen är det spårlöst som kan vara OK att se.

Jag har handlat en flaska Fanta och en påse ostbågar som jag mumsar på. Var så sugen. Men FY FY. TJOCKIS!
Har redan lite ångest.

Innan idag gick jag och Johanna en promenix nere på ribban med Smilla som bara yra runt. Jaga fåglarna och tugga sur tång. Sen körde jag henne till jobb. Så himmla fin hon va i sin uniform. Som hon har när hon jobbar. Hon såg riktigt cool och snygg ut.

Ha de gött! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emelie

din dotter är alltid snygg :)



tycker de lät som en super ide med att träffas alla 4!...girls night!weii :)

2009-04-07 @ 00:17:02
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0