Skriv sjuk

Hej alla ni nu som längtar till att läsa i min blogg!
Jag har inte veljat skriva för jag har levt i en liten bubbla denna vecka.
Jag kommer berätta detta lite längre fram kanske. Men känner att jag inte har lust ännu. Många av er anar nog varför.
Har inte så mycket att skriva om igentligen för det har inte hänt så värst mycket mer än att det har varit ett underbart väder. Jag har fått lite, lite färg i allafall. Det är så skönt på våran balkong. Varmt & gött.

Smilla växer och frodas. Vi börjar undra om hon inte är en katt. Hon uppför sig som en sådan. Lilla sötnosen.

Kan iallafall berätta om att Gunnar och jag ska tävla om vem som går mest ner i vikt. HA HA, Jag kommer att vinna.
Igår efter jobbet köpte jag ett par jogging skossor. Tänkte börja springa lite smått......
Jag måste också börja äta lite mer sunt. Mindre och oftare. Har startat med detta. Vi ska väga oss var söndag morgon. Resultatet ska ni få reda på. Bara den vikt vi minskar förhoppningsvis.

Och så klart: GRATTIS TILL BEBBEN :-) M....Fint jobbat.......

Jag ska lova att skärpa till mej att skriva lite oftare för er som nu vill detta.
Tjingeling blogg vänner.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag saknade ju dina inlägg... :) Du saknar säkert mina oxå :P

2009-04-28 @ 09:45:03
Postat av: Maria

Tack för gratulationen, börjar få tid att surfa nu så jag ska uppdatera mig på din blogg lite bättre. Lycka till med bantningen :) kramkram Maria

2009-05-06 @ 12:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0