babyland

Var idag på Babyland med Johanna och hon skulle handla till en väninna som väntar bebbe. Nu har de party innan de föder. Typiskt Amerikanskt.  Men vad där är mycket som man bara behöver några månader till hutlösa priser. Fattar inte var de gör av med allt när de växer ifrån det så fort. Men kul var det att gå och fantisera när man ska bli mormor eller farmor i framtiden. Det längtar jag till. Men det kommer nog med tiden.

Elin har idag varit med Smilla på hundkursen och de var lika duktiga denna gången. Det är så roligt när man ser framsteg. Nu ligger hon här helt slut efter sitt skolpass. Lika trött var gång. 

Nu ska jag gå till sängs för att läsa boken Om jag kunde dröma. Filmen Twilight som jag sett på dvd. Den är spännande så godnatt på er!

Tjingeling..............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0