festivalen

Villket skit. Jag blev så förbannad för jag gick där och inte visste vad jag skulle ha och äta. Det blev först 10 mini donuts. MUMMMS.. men nu har jag ont i tanden. Sen prövade jag lite som jag gick runt och fråga om man fick en liten bit innan man beställde. Inget var så värst gott. Smaka mest gammal olja. Fy va oaptitligt. Till slut blev det en till synes vanlig gyros. Men jag har alldrig ätet gyros i rulle med pommes i och en liten sked kött. Utfyllnad till priset av 60 kronor. Som vanligt besviken. Men det var god öl på Gustav som kosta 1 krona cl eller 50 kronor glaset Hehe. Tyroler tältet från chokladfabriken. Vi ska dock ta en liten tur till på onsdag. Jag vill se konstverken dom gjrot av plaströr som flätats. Elin vill in om folketspark också. Sen nöjer vi oss med vad som kallas festivalvecka.

Nu ska jag smart hem till mamma och vi ska äta fläskpannkaka. Det är så gott så det vattnas i munnen när man tänker på det. Johanna kommer och älskar det lika mycket. Hoppas hon gör mycket......

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0