Full rulle

Hejsan svejsan.
Har inte skrivet på ett tag då jag har jobbat. Det har varit mycket strul på jobb så jag har varit ganska trött.
Idag e jag ledig. Men eftersom Elin ska på ridläger i morgon så har vi idag fått fixa det sista. I 3 dagar ska hon iväg. Men gud va mycket det är packat. All ridutrustning tar så stor plats. Vi kör henne till Munkaljungby i morgon. Ska bli spännande!
Jag är även ledig i morgon så vi passar på att göra en mini utflykt Gunnar och jag.

Nu har vi hittat det vi velat ha på våran lilla balkong. Det kommer bli sketa snyggt när det blir helt klart. Vi ska lägga trä golv som är fiskbens mönstrat. Har köpt teakbord med 4 vita stolar och parasoll. Allt på rea. Ibland ska man ha flyt. Inköpt på Ilva. Nu längtar jag bara till Gunnar har tid att lägga detta golv. Eller så gör jag det själv bara jag slipper såga till de sista bitar som måstes. Ni får då en bild här på bloggen när detta är klart.
Kommer bli såååå fint.

Jag har ont i en tand och vet inte hur länge jag pallar med detta. Jag har en stor tandläkar skräck. Jag vill gå men jag vågar inte ringa om tid ens. Jag önskar man kunde bli nersövd för att slippa upplevelsen. Ni tycker nog jag är pjallig men jag kan inte beskriva detta som rädsla iheller för jag vet att alla andra klarar det ju så varför inte jag då. Sist jag var hos tandläkarn för ett år sen var detta en mardröm. Fick 2 stesolid att ta innan. Men gav ingen verkan tyvärr. Det var nog plasebo???? Nu vet jag bara att snart är det ett måste. Jag har knäckt av halva tanden för ca 2 månader sen och det börjar kännas ordentligt emellanåt.

Så nu vet ni att jag lider av tandläkarfobi.............................Fast ingen gillar ju gå till tandläkarn förståss.

Ha det gött
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0