Slappedag

Idag har jag bara gjort en nyttig sak. Har bara lagat middag. Sen har jag sovit och bara slappat hela dagen.

Elin började i 6:an idag på annan skola. Högstadieskola. Hon var lite uppspelt och tyckte det var kul. Längtar tills i morgon. Klart det känns pirrigt så här i början. Många nya klasskompisar och lärare.
Tänk så stora mina barn är nu.

Fredrik och hans tjej var hemma nu ikväll och åt. Vi satt och snacka lite skit. Alltid trevligt att ha dem här.

Johanna träffa jag igår när vi åt hos mormor. Städa färdigt hemma hos henne så nu är där jätte fint. Jag var värd en slappedag idag.........

Nu har jag inget mer som är av vikt och värde att skriva om.
God natt och dröm sött.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0