Söndag

Nu har ju denna veckan också gått. Har tre heldagar att jobba till, Sen är jag ledig fem underbara dagar. Såklart ska det fina vädert ta slut. Skit samma för det ska bli skönt ändå, Känner att jag kommer vara riktigt värd min ledighet. Långa stökiga dagar på jobb. Nästa vecka blir nog ännu värre. Man vet inte vad som väntar en.

Elin kom ju hem från sitt ridläger igår. De  hade haft det jätte kul och vill iväg nästa år också. En kväll hade dom varit ute och ridet 10-1 mitt i natten. Jag ska vara riktigt ärlig så tyckte jag nog inte det var helt ok. Där e ju beck mörkt mitt i skogen. Det verkade va lite si och så när det gällde mat tider och ordning och sådär. Men Elin tycktes ha trivts. Känner att de kanske ska prova ett annat ställe nästa år i så fall.

Igårkväll va vi hemma hos min kusin som bjöd på taccos. Mumms va gott det va. Jag var jätte hungrig. Åt som en häst. 

Nu ska jag försöka komma lite till ro. Blir en lång arbetsdag i morgon med.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh va gott, har inte ätit taco på ett tag nu ju...

2009-08-10 @ 11:12:18
URL: http://sandgrenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0