Bio

Idag har Elin och jag varit på bio och sett Bolt i 3D. Det var en söt och rolig film. Men blev lite besviken på 3 d:en som inte alls var så häftig som jag sett innan. Man satt där alla med fåniga brillor på huvudet. Ungarna tyckte det var häftigt förstås. Personligen tycker jag att den hade varit lika bra utan 3 D. Så om ni tänker se den så kan man vara det utan. Betyg av 5 tycker jag 3. "Sevärd"
Nu lagar Gunnar middag och vi ska väl sen se Lets Dance som Elin gillar.

Jag kommer nog inte skriva förren tidigast på söndag kväll igen. Ska jobba i helgen. På lördag till 23:00 då vi ska inventera. Hatar inventering. Men tiden brukar gå rätt fort och vi får ju nått käk hoppas jag.

Trevlig helg
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda

ses i morgon snäckan! blir en låååång dag på jobb men kul när vi jobbar i hop=)

2009-02-20 @ 20:19:54
Postat av: Anonym

Gunnel gunnel gunnel gunnel gunnel , vi har bara idag kvar sen är vi lediga nästa helg :-) wwwiiii

2009-02-22 @ 12:15:52
Postat av: Anonym

Gunnel gunnel gunnel gunnel gunnel , vi har bara idag kvar sen är vi lediga nästa helg :-) wwwiiii

2009-02-22 @ 12:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0