Fredag :-)

Ledig idag :-)
Men jobbar helgen :-o

Många åker på skidsemester och jag känner mig sugen. Jag har ju skidor och allt men saknar ledighet.
Skulle vara skönt att bara vara där. Sitta och ta en god öl i backen och mysa i stugan. Det är verkligen avkoppling.
Jag åker inte så bra men ner kommer man ju alltid. Är väl inte så glad för att ta mig ner i svarta backar. Gillar att kunna åka lite lagom och njuta istället. Det är ju också så att livet runt omkring gör att det är kul fast man inte är så bra på att åka. Verkar som om vi måste planera detta till nästa vinter. Vi får nog inte en hel veckas semester denna vinter så det får bli till nästa år.
Elin vill detta mycket och Johanna å Fredrik hänger nog också med.

Solen skiner men det är kallt. Kanske jag går ut och ser om där är något man kan fotografera. Isåfall kommer lite bilder in.
KANSKE

Tjingeling och kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh ja d hade varit så kul om hela familjen hade åkte iväg, tror inte jag kan åka skidor längre dock :S haha så d blir du o jag i backen mamms

2009-02-13 @ 10:49:18
URL: http://sandgrenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0