Hej svejs

Jag har ju inte skrivet på ett tag och hoppas ni mina vänner inte tröttnar med att gå in här.

För tillfället händer inte mycket i mitt liv. Känns rätt trist faktiskt. Jag känner mig trött och allmänt tråkig.

Men till helgen ska jag vara ledig men vet inte vad jag ska göra. Hoppas Johanna kanske är ledig så vi kan hitta på något. Eller vad säger du??
Jag längtar så till att det ska bli sommar så man bara kan gå rakt er till stranden och bryggorna på sibbarp utan att man ska ha transport medel av något slag dit. Högst 5 minuters väg gående.
Kan inte tänka mig bättre boende än att bo här.

Jag är så sugen på att ut och fotografera i naturen. Gå i min lilla värld och bara söka tillfällen som kan va kul att fota. Men jag saknar en riktig kamera till detta. Dom är så dyra bara. Vill ha en med riktigt objektiv.

Och så är det med det...........

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är ledig på LÖRDAAAAG :D Vi hörs snart mammsi Pussssss

2009-02-04 @ 11:18:31
URL: http://sandgrenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Gunnel.

Det var riktigt kul att hitta dig här i bloggvärlden. Jag älskar att snoka rundor, där av följd hittade jag dig.

Hoppas allting är bra med er alla? Läser att ni bara har Elin hemma nu, hur känns det nu när de stora flyttat hemifrån?

Får sista flyttade i höstas så nu har vi en stor och skön lägenhet för oss själva, gubben, hundarna och jag...Härligt.

Ni får ha det så gott.

kram

2009-02-04 @ 21:26:05
Postat av: Lena

Hej Gunnel.

Det var riktigt kul att hitta dig här i bloggvärlden. Jag älskar att snoka rundor, där av följd hittade jag dig.

Hoppas allting är bra med er alla? Läser att ni bara har Elin hemma nu, hur känns det nu när de stora flyttat hemifrån?

Får sista flyttade i höstas så nu har vi en stor och skön lägenhet för oss själva, gubben, hundarna och jag...Härligt.

Ni får ha det så gott.

kram

2009-02-04 @ 21:27:07
URL: http://lenamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0