Herre på täppan

Tv programet var nu ikväll som Elin och jag längtat efter. Det var faktiskt rätt kul. För ovanlighetens skull så var det okända medverkande i denna tävling. Brukar nu förtiden bara vara kändisar. Men de vill ju så klart inte skada sig. Utan bara visa upp sig för publik. Tänk att äta habanero 6 stycken. fy fan vad det måste ha brännt och svidet ända ner i röva. Ska se detta nästa söndag igen.

I morgon är jag ledig. Men måste städa för här behövs en rantafajt.

Snön har nästan fösvunnet och skolan ska börja för lilla loppan. Hon har fått lösnaglar med glitter på. Kan knappt göra något. Fick hjälpa henne att tvätta håret. Undra hur det ska gå för henne i skolan. Får hålla lite anorlunda i pennan.

Gunnar ska byta bandage runt sin fot i morgon. Sen ska han jobba eftermiddag till kväll. Han har fortfarande ont.

Efter jag har jobbat nu i helgen så känner jag mig en aning trött. Vi inventerade ju i lördags kväll till 24:00. Tiden gick rätt fort. Men tänker bädda ner mig nu så jag kommer upp att köra Elin och rasta Sally i morgon bitti.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0