Pulka åk

Idag har Elin och jag varit ute i en liten backe vid lernacken och åkt pulka. Det var jätte härlig men lite kallt fast man försökt bulta på sig så mycket som möjligt. Man måste ju ta tillfällena i akt nu när vi har fått lite snö i allafall. Synd vi glömde kamra bara.

Nu sitter vi med vars en dator i soffan och tinar upp med en fika. Elin är sugen att gå på bio med en kompis. Men problemet är att tydlingen kan inga föräldrar köra dem in. Vi brukar nästan alltid få göra detta men nu råkar både Gunnar och jag jobba ons-tors som detta skulle bli av och de dagar som det går osv.. Vi får se på fredag då?

Ikväll kommer min lilla påg hem och ska äta mat. "Slut på kontot"
Han tar då med sig sin snälla syrra som också är hungrig.
Mammas 3 godingar  som kommer få Panerad torsk med citron, remulad och kokt potatis till middag.
Det är så gott att panera torskfileer. Och fisk är ju alltid nyttigt.

Jag glömde handla kaffe när jag var och handla. Klarar inte vara utan kaffe. Katastrof ! För väl iväg och fixa detta nu.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey snäckan!

Jag skulle varit med och åkt pulka, fan att jag missade det!

ses på lördag!

Kram

2009-02-19 @ 21:56:58
URL: http://misssterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0