Scones

Har bakat scones idag som fika. Jätte länge sen jag åt detta och det var mums.

Jag sov ända till kl 10 idag, och sov middag i ca 1 1/2 timme också. Vad farao är detta. Att jämnt gå och va trött.

Har satt upp nya gardiner i rummet som blev rätt så bra. Undrar om jag någonsin blir klar med vårt nya hem så som jag vill ha det. Det är så mycket. Och har svårt för att få tummarna loss att fixa och dona. Hoppas det år årstiden som nu alla säger.

Usch vad jag klagar. Jävla gnällig är jag med att va tråkig. Måste få ändring på detta. Men huuuuuur.........
Önskar våren var här så man kunde plantera lite växter i krukor på balkongen.

Denna dag är också ett liv...../sit: F 2 år.

Tjingeling plingeling....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Gunnel...nu har jag också hittat hit till din blogg :)



De skulle vara kul att se hur ni har de i den nya lägenheten, Johanna har sagt att den är såå fin och de tror jag med all säkerhet, färdig-intredd eller ej :)



Kram Emelie

2009-02-09 @ 05:56:07
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0