Torsdags

I tosdags blev Gunnar opererad i sin fot. Han tog ut klamrar som han fick opererat när han bröt foten för ett par år sen.
Elin och jag var i Trelleborg hela denna dag. De sa att operationen skulle ta ca 5-6 timmar. Vi gick och fika och tog promenader runt i byn. Vi var på shoppingcentrat Valaen. Halv ett var vi tillbaka på lasarettet. Vi satt lite på biblan och läste. Kl 15:00 var han ute. Operationen hade gått bra.
Jag fick ringa jobbet om att jag blev sen. Ville helst va ledig men det gick inte. Skulle börja jobba 16:00 och var där 16:15.

Denna dag var jag helt slut i pannan. Att bara gå så och vänta är ju pest tråkigt. Stackars Elin som man försökte roa samtidigt. Sluta jobb 20:30 Åkte hem och vräkte i mig spagetti med köttsås och somna på det.

Så kul va denna dag
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0