Vår

Jag ska snart iväg och jobba. Fast idag hade det varit skönt att vara hemma. Eller rättare sagt varit ute. Jag har varit ute med Sally en lång promenad och det var riktigt vårigt ute. Jag älskar våren. Man känner sig så mycket gladare och piggare. Hoppas det håller i sig.

Varför får jag inget besked?????
Jag blir galen snart. Det tar sådan tid. Men tänker inte ge upp min sak.
Blir detta av så blir det en lyckad förändring i mitt liv som jag välkomnar med öppna famnen ska ni veta.
Mitt liv idag är bra. Men om detta går igenom så blir det bara bättre. Och det ska man alltid sträva efter.
Om inte så börjar vi om igen.........

Ha en glad dag nu i det fina vädert ni som kan.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu skriver du i gåtor precis som din dotter ;) blir riktigt nyfiken på vilket besked du väntar på nu :) håller tummarna för att de blir bra iallafall!!



Kramkram /Emelie

2009-02-24 @ 15:39:07
URL: http://emeliea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0