2009 1/1

Gott Nytt År !

En skön slappedag som för de flesta tror jag. Jag har varit ensam hemma och bara myst, städat lite och små pysslat.
Jag trivs så bra i vår lägenhet och tycker den är såååå fin.
Gunnar har jobbat och Elin har varit med en kompis hela dagen. Ibland är det bara så skönt att vara ensam och man kan göra vad man vill.
Har varit ute och gått en lång promenad ner mot stranden. Ni ska veta att omgivningen här vi bor är ju så skön och härlig att man drar sig verkligen ut.

Nu ikväll har jag lilla familjen samlad Gunnar, Elin och jag. Gunnar ligger bara och sover och är allmänt tråkig. Men i morgon är vi lediga och jag hoppas vi kan göra något. Ska sen jobba hela helgen så nått måste hända. Johanna och Fredrik kommer kanske på middag och ska nog va med Johanna i morgon.

Ha det gott alla
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

Väntar på dig nuuu :D gott me nybakade bullar när man kommer hem

2009-01-02 @ 14:26:40
Postat av: BUBBEL

Du stavar som en kratta!

Å varför klankar du alltid på din man??

Är du mycket bättre? Du verkar bara jobba deltid, eller om du jobbar ens!

2009-01-03 @ 01:51:29
Postat av: Johanna

OJ var fick den bubbland luft ifrån?!? hahahahaha

2009-01-03 @ 20:31:41
Postat av: Johanna

OJ var fick den bubblan luft ifrån, hahaha

2009-01-03 @ 20:33:08
Postat av: Vera

Personen BUBBEL verkar inte ha ett roligt liv.

2009-01-04 @ 15:27:21
URL: http://veroniique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0