Frisk

Äntligen mår man bra!

Har inte skrivet på ett tag och hoppas ni inte tröttnar på att besöka och läsa mina korta rader här då och då.

Har jobbat och i fm var jag på utvecklingssamtal. Kändes inte bra på något vis. Var inte sugen på samtal eller prata om mitt jobb för tillfället. Vad hon sa till mej var att jag skulle ta för mig mer i arbetet vet jag faktiskt inte om jag ska vara ärlig om jag ska ta och göra det eller inte. Kändes en aning konstigt med det uttrycket. Fattar ärligt talat inte vad det innebar om hon tyckte jag inte jobba eller vad????. Vet bara att jag är lite trög när jag jobbar i lagerkassan där de har hand om returer och diverse annat som som ingår där. Problemet är datorn som ställer till det vad jag tycker. Där är nästan bara unga töser som är jätte duktiga och riktig snabba när det gäller data kunskaper osv. Man kan väl kort sammanfatta att jag igentligen inte hör hemma där och hade nog hoppats på att de sa det istället. Men tror eftersom det är anställningstopp att de inte har större val. Inte många kvar att välja på som vill va där. Det är nog därför man har svårt att ta för sig som hon sa.  Nä, nog fördigspytt om detta. Ny dag i morgon.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0