Fyiii!!

Vad jag mår skit rent ut sagt. Mina 3 lediga dagar har varit sängliggande mer eller mindre. Idag vaknade jag med att jag bada i sängen helt svettig. Skulle köra Elin till skolan men jag mins knappt att jag gjort det. När jag kom hem stupa jag i sängen med kläderna på. Vaknade och tänkte att jag kommer inte friskna till för att kunna jobba i helgen. Jag har faktiskt tat och sjukat mig. Jag hatar verkligen att göra det. Förlorar så mycket och vill inte att folk ska tycka man blir hemma för det minsta.
Stackars Sally har fått en sen morgonrunda som också blev väldigt kort. Trodde jag skulle gå och trilla så yr jag var.

Hoppas att ni andra mår bra för fan vad det är skit att va sjuk. Orkar ingenting!!! Inte ens att skriva mer för tillfället.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0