Jobbig helg

Nu har jag jobbat i helgen och vi har haft ganska mycket i butiken. Jag har varit i kassan denna helgen och har haft mycket nästan hela tiden. Nu är man lite trött. Så därför har jag inte skrivet på några dagar för inget har varit värt att skriva om ändå.
 
Men idag åkte faktiskt julgranen ut och så tomt det blev. Vad ska man nu fylla upp med? Men det är ganska skönt när man känner utrymmet i lägenheten.

Vaddå? Du Bubbel, vad lever du i för bubbla. Du ska veta att jag har den bästa man man kan ha och du bör nog göra dej till känna om du vill göra dej hörd. Lilla såpbubbla.

Imorgon ska jag inte börja jobba förren kl 16. Så jag tänkte att Elin och jag skulle åka en sväng till stallet och se om det är någon där man känner för det var så länge sen jag var där. Att bara få lite stall doft i sig kan göra gott. Saknar det.

Nu ska jag bara slappa till i soffan med en god kopp kaffe från min fina kaffebryggare jag fick av Johanna. Puss på dej gumman.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0