Panelgardiner

Har inte skrivet på ett tag. Jag har jobbat hela dagar och gunnar fyllde år igår. 45 år. Vi hade lite gäster. De närmsta i vår familj. Trevligt.

Idag har vi satt upp panelgardiner som blev ganska bra. Men att få det rakt var lite jobbigt trots de var färdiga. Man fick ju klippa till längderna och sen försöka få de fästa i samma längd. Inte helt perfekt .Men vi ska justera dem sen då vi ska ha liknande till matmöbel fönstert också.

Elin är jätte förkyld och har fått en rälig hosta. Jag har haft en konstig huvudvärk hela dagen. Gunnar fryser. Mest skit med familjen Jepson.

I morgom lördag är jag ledig och det ska vara jätte skönt. Nu ska jag gå ut en sväng med Sally som också är dålig mest i sina öron.

Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0