Planerar Polen

Jag har jobbat idag.

Gunnar och jag planerar en tur till Polen. Vi har aldrig varit där och tänkte att det vore kul och se detta. Det blir isåfall bara han och jag som åker. Första gången utan något barn med. Vi har inte ens varit på någon smekmånad efter 11 år som gifta. Så det är väl på tiden vi får göra något själva han och jag om så lite. Vi planerar att göra det den 27/3 isåfall. Lite att se fram emot.

Nu har jag inte mer att skriva. Så vi får se om det blir något skrivande i morgon för jag jobbar då också. Det händer inte så mycket på jobb.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Tarra

:) Va skön blogg du skriver Gunnel! Lagom långa inlägg och väldigt personligt. O vilka fina bilder du har på första sidan! :) // Tarra

2009-01-12 @ 15:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0