Sova

Jag har inte skrivet på några dagar för jag har jobbat plus att jag har jobbat extra. Känner mig nu en aning trött och det ska bli skönt att vara ledig i helgen.

Men jag fyllde ju faktiskt år igår. Jag hade en önskan om att inte bli firad. Så jag jobbade till halv nio på kvällen och det var lungt. När Jag kom hem åt vi lite sen började telefonen ringa en hel massa. Brorsan ringde (förvånad vem har påmint?) Han har åkt till USA idag. Monica ringde och gratta och det var kul och hon kommer hit på onsdag och vi ska sitta och snacka lite. Mamma ringde också så klart. Ingrid slog mig en signal och vi får se till att ses en fredag eller lördag snart.

Just nu sitter jag och Elin och tittar på Lets Dance. Jag tror han den slibbiga krögarn åker ut. (Carl) Hoppas det iallafal. Gillar inte att titta på honom.
Vi är nyttiga här ikväll, Dricker apelsin juice och äter morötter.

Snart ska jag gå en sväng med Sally och jag fryser bara jag tänker på det. Jag skakar som sjutton och vill inte ut.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Maria (MAP1)

Grattis i efterskott!!

2009-01-19 @ 15:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0