Sugen

Åhhhh! Jag är så sugen på nått gott. Men vet inte på vad. Har inget sådant hemma iallafall. Har kollat i skåp och i kylskåpet hundra gånger nu sen jag kommit hem från jobbet.

Sitter just nu och tittar på ett program från Indien där en liten flicka fötts med två ansikte. Hemskt ! Med deras religion så tar de nästan livet av henne. Hon äter med två munnar och har två hjärnor. Men om hon får behandling så kanske hon kan överleva. det är så sorgligt hon är så söt. Hon betraktas som gudinna i Indien. Många kommer på besök och vill titta på henne och dom vågar inte tala om att hon ligger på sjukhus. Gud bestämmer ju ödet om hon ska övrleva eller inte enligt den fattiga traditionen på landsbygden. Nu plötsligt får bebisen en hjärtinfarkt och avlider. Familjen är förkrossad. pappan vill begrava henne enl gudinnesed och bygga tempel till hennes ära. Där folk kan komma och be innanför detta.
Lalli blev 2 månader.

Men jag är fortfarande hungriggggg.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kollade oxå på d, helt sorgligt... :(

2009-01-20 @ 22:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0