Tretton dag afton

Idag är man ledig. Men har inget att göra. Men om en stund så ska Elin och jag grädda våfflor som vi har blivet sugna på.

Jag tog en lång promenad med Sally i fm och det är svin kallt ute. Blåser och är isigt i vinden.

Tänkte om Johanna och Fredrik är hemma närmre kväll så kan de få lite av mammas mat om de orkar och vill.

Elin är rastlös här hemma och vet inte vad hon vill göra. Men skolan börjar på torsdag så då är vi i vanliga gängor igen.
Hennes ridning börjar på torsdag och hon längtar.

Men vi får se om något händer. Januari är en tråkig månad tycker jag.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh jag ville ha mamma mat :( typsikt jag va ute på tågen..

2009-01-07 @ 13:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0