Vad?

Ja jag vet inte vad jag ska skriva om. Tycker inte det händer så mycket som skulle vara värt att skriva om just nu faktiskt.
Hälsan är god och hoppas att man klarar sig från den influensa som dom skriver om som ska kullminera om en vecka ungefär enligt experterna.

Jag har bara en hemlig grej på gång som jag går och hoppas på. Tiden och väntan är så lång bara. Trist att inte kunna berätta bara. Jag VILL.................

Nu ska jag snart hämta Elin på skolan. Sen bär det av till jobb. Elin ska vara hemma ensam. Hon är en så duktig tjej den tösen. Hjälpsam också å så snäll. Med mina barn har jag blivet lyckligt lottad får jag säga.
Puss på er! Johanna, Fredrik och Elin.

Nä nu hinner jag inte mer idag.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men åhh, nue jag SÅÅÅ nyfiken.....

2009-01-20 @ 17:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0