Lika för alla

Man får ofta höra av VISSA personer att det är lika för alla.

Javisst ! Det är det enklaste och till viss mån det som är mest rättvist kanske.
Men Men........  Kanske är det en som inte har denna förmåga att passa in i just allt som förväntas av ALLA.
Kanske sitter han eller hon med andra goda kvaliteer som ska tas tillvara på.

Jag skriver detta för det är en del av frustration jag känner för tillfället inom mig.
Jag var en gång i tiden ALLA med stor självsäkerhet. Men på de senaste åren så har jag börjat svikta.

Så till alla er som brukar säga "Lika för alla". GLÖM INTE ATT VI ALLA ÄR OLIKA.

Önskar er alla en underbar dag.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Johanna

mycket riktigt

2009-07-29 @ 17:53:34
URL: http://sandgrenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0