Moln



Inte går jag på moln idag inte!
Jag mår inte bra för det är min sista semesterdag idag. 8-(
Jag gillar ju när det är klar himmel men visst ser det härligt ut. Man vill upp och hoppa på molnen.

Elin va på Tivoli med en kompis igår. Så Gunnar & Jag passade på att ta en promenad. Till slut hamna vi på sibbarps camping. Där tog vi vars en öl.
Där var ett par som fira bröllop. Ca 20-25 gäster som såg ut att ha as tråkigt. Stackars brudpar. Men den valda miljön var väl inte nån höjdare. Sibbarps usla resturang som är av helt utan finess.

Borta var träningsoverallerna. Men det nya camping modet är både för kvinna och man:
T-shirt, knäshorts, remsandaler och tubsockar. Med en öl i handen och mingla runt bland folket. Inget fel i det, Säkert bekvämt och ledigt. 

När vi kom hem såg vi filmen Barnhemmet. Detta var en tråkig film. Ryckte inte till en enda gång. Det är nästan så att Elin skulle kunna se den. 

Tjingeling vänner!
Tänk på mig i morgon hela dagen + kvällen på jobbet. Blir säker kanon väder för er som fortfarande har semme......... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0