Myrstack



Tog foto på en myrstack som är den största jag sett. Det krylla av myror. Över 1 m hög.

Igår kom min påg och hans flickvän hem från Turkiet. Hämtade dem på svågertorp. Sen körde vi hem till oss och åt middag. 
Elin fick present av dem eftersom hon fyllde år i onsdags. En gitar hero till play station 2. och de hade köpt en Adidas tröja med byxor, svart m guld och viktigt, viktig, emblem på ryggen. Hon blev skita glad ungen.  Denna födelsedag har varit helt tossigt med en massa presenter. Såklart kul för henne.

Snart kommer min stora tösabit hit. Gunnar ska titta på Fredriks bil som hon ska köpa idag. Och ikväll hämtar Fredrik sin nya bil. Johanna ska passa på att känna hur det känns att ha egen bil.

Vad mer ska man göra? Jag har ju semester denna veckan också. Jag vill ju så gärna campa med vårt stora fina tält. Men som det ser ut nu så tycker jag det blåser och är lite för osabilt väder. Vi gör kanske några endags utflykter.

Vi höres........
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0