Spindel i nätet



Detta var på vår balkong. Det är så fint när det är regndroppar på det.

Vi har inte gjort så mycket idag. Men vi har varit och handlat en massa olika kött på City gross och Bulltofta kött.
Det är så skönt när man alltid har något gott i frysen att göra till middag.

Sen träna jag Smilla på inkallning som går sådär. Hon är mest intresserad av andra hundar och kaninerna som det kryllar av här. Försöker att träna var dag. Vi har kommit in på unghunds kursen som börjar i slutet av augusti. Vill ju ha fason på detta yrväder. Men hon är så snäll och gosig och försöker va duktig. Hon är ju bara 7 månader.

Jag älskar när det åskar ute. Jag har suttit med en kopp kaffe och en cigg och bara njutit på balkongen. Synd det inte blev ett riktigt åskväder. Jag får ro i själen när det åskar.

Ska nu höra med familjen om de är sugna på att se en riktigt äklig film ikväll. "Barnhemmet" ska va skrämmande har jag hört.

Jag måste nog va onormal! Älskar sådant som många tycker är obehagligt, skrämmande.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: sweetatti

Tack Gunnel :) Gick över snabbt så var förhoppåningsvis bara något jag ätit. Jag vill också träna vår hund! Hon är så himla olydig. kram

2009-07-25 @ 12:15:54
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: sweetatti

Tack Gunnel :) Gick över snabbt så var förhoppåningsvis bara något jag ätit. Jag vill också träna vår hund! Hon är så himla olydig. kram

2009-07-25 @ 12:15:55
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0