Ut i skogen

Jag vill ut i skogen!!!!!!

Nu är det blåbärs tid och jag tror man kan hitta kantareller också. Vet någon en bra skog att åka till som inter ligger 20 mil härifrån? Småland är suveränt ställe men lite långt bort.

Johanna hoppas dit hår blivet fint. Det tror jag för du är ju blondin igentligen. Längtar att få se min fina tös.
Johanna har gjort sig blond mot att varit färgat mörk brun innan, ni som undrar.

ELIN !!
Sover med en kompis i natt i husbil. De är i Revingehed på en bondgård.
Men hon har inte ringt och sagt godnatt. Saknar min lilla loppa. Har försökt ringa. Dom har det säkert kul!!!

Fredrik har köpt en ny bil. Honda Accord. Jätte fin. Behövde en något mer stabilare och större bil. Han är ju tvungen att ha bil med sitt yrke som snickare. Sen har han ju sin tjej i Höör. Det är mycket körande.
De ska åka till Turkiet i morgon de små turtur duvorna. Hoppas de får det härligt och mysigt. Dom är så söta........

Smilla! Ja hon har blivet så duktig. Hon skäller inte på balkongen så fort hon ser en annan hund mer. Hon bara piper och kallar på oss så vi också kommer ut och tittar. Det är så gulligt.
Hon har lärt sig att gå fint i koppel. Fot som det heter. Går bra om man ser efter henne. Men så fort man slappnar av så blir hon vimsig igen. Måste få pli på tösen. Men hon är ju bara 6 månader och en svår vovve att göra lydnad med.
Kräver mycket träning och envishet.

Nu ska jag hoppa in i duchen och vi för se vad vi gör idag och hur dax Elin kommer hem och så..........

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0