Varg

Hej svejs !

Har gått en lång runda med Smilla nu på morgonen. Kom hem och drack kaffe och läste tidningen. MYS!
Där stod info om varg här i Sverige. Nu har det promenerat ner en varg ända till Blekinge. Stackarn han måste känna sig jagad. Han har rivet 2 får. Visste inte att vargen bara blev ca tre-fyra år. Inte konstigt de är utrotningshotade de stackarna. Vi har ca 130 vargar i hela sverige. Inte många........framtiden ser dyster ut. Synd på ett så vackert djur. Hoppas han vänder norrut igen för hans eget bästa.

Nu ska jag ringa min dotter, Johanna. Längtar så efter henne för jag har inte träffat henne på ett tag. Mina barn är min drog. Jag får abstinens om jag inte får va med dem då och då. 

Tjingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0