agghhh

Hallo !

Vakna med skalle värk.
Städa undan lite. Sen ringde Johanna och ville ha hjälp med att monterara ihop alla saker som hon köpt.
Gunnar jag och Elin stack dit så detta blev gjort. Jätte fint soffbord som hon köpt på Ilva. Fåtöljen som vi byt
på Ikea. Tyvärr så var inte denna iheller så fin i lädert. Ska skicka bild till dem och se om hon får ett prisavdrag eftersom denna har utgått. Sen har hon äntligen fått upp ett skåp i köket så hon slipper ha allt i den lilla pytte garderob som hon har.
Sen åkte vi till Jägersro B & W eller vad det nu heter nuförtiden. Köpte ett par byxor. Men min huvodvärk ville inte släppa så jag ville hem. Jag gick och la mig och sov i 2 timmar. När jag vaknat hämta jag Pizzor för jag orka inte laga mat. Gunnar vila för han ska jobba hela natten. Nu sitter Elin och jag med vars en dator i vars en soffa och bloggar.

Ha Ha Ha Nördigt va?

Tjingeling vänner och ha en skön helg alla. ( Jag ska jobba :-( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0