Diagnos okänd????

Har varit på begravning idag. Tog ett sista farväl till Gunnars morfar. Alltid lika sorgset.

Ska sen med Elin som ska ha en fest nere på sibbarp med sina klasskompisar. "Sista kvällen med gänget" Sen så splittras dom till olika skolor och klasser. Lite tråkigt men det ska bli kul ikväll. Har ju gått tillsammans i 5 år.
Elin ska börja på Linneskolan. Lite nervöst men spännande.

Jag ska gnälla lite också!
För jag har lite ont i min rygg mellen skulderbladen. Jobbigt ! OCH mitt ena knä är svullet men har inte ont iallafall. Men det stramar och spänner. Svårt att böja det. Har fått värk i handleder och fingrar emellanåt kommer och går.
Någon doktor eller kvacksalvare som kan ställa diagnos......................................

Kram alla och hoppas sommarn snart kommer med värme.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej. Det hade varit kul att träffas. Har inte mumret kvar men du får gärna skicka det till mig på min mail.( [email protected]) så slår jag dig en pling.

kram

2009-06-10 @ 14:29:30
URL: http://lenamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0