Mot Småland

Äntligen semester i en vecka.

Då bär det av mot Småland i morgon eftermiddag. Ska bli så jädrans skönt. Bilder ska så klart visas på min blogg.

Idag har Johanna och jag varit på Ikea. Det var Johanna som handlade. Ett skåp som hon behövde i köket och tyghylla att ha skor i. Nu får hon kanske lite mer iordning bland sina kläder.
Johanna reklamerade sin fåtölj som hade blivet gul i skinnet.
Sen tog vi en tur till Ilva och hon köpte ett soffbord som hon länge sett på. Detta skulle upp i hennes lägenhet och var rätt tungt. Nu väntas det bara någon som monterar detta. Gunnar är så snäll så han hjälper säkert till när vi kommit hem igen.

Elin och jag såg en jätte bra dvd film nu ikväll som rekomenderas. Twilight. Mycket bra för att handla om vampyrer.
Nu sover hon i min säng den lilla grodan som tjatat på att vija se denna. Men den var ju inte så skrämmande ändå.

Nu blir det inget mer skrivande förren jag kommit hem igen. Då hoppas jag har fina bilder att visa er. Längtar att få fotografera sjön och skogen.

Tjingeling och kram på er..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0