Smilla



Här är vår Smilla. Som ni ser på bilden så står det ena örat upp. Vi trodde alrig att hon skulle lägga ner det. Men nu är hon snart 6 månader och äntligen har hon börjat ha det nere den mesta tiden. Vi började intala oss om att det var ju jätte charmigt. Men jag ville ju att det helst skulle ligga.

Smilla har gått på sin första valpkurs med Elin. Det gick bra och hon fick beröm med att hon var duktig. Läxan blev att hon ska gå fot. Klarar det rätt bra för vi övar mycket. ska dit på torsdag igen. Såklart jobbar jag då med så jag har inte fått vara med. Mitt jobb sabbar så mycket. Tradigt.................
Nu ska jag gå en tur med henne innan jag ska iväg till jobbet. Vi ska gå en timme ungefär.

Kram på er trogna som varit och kollat min blogg trots jag ej skrivet på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jag mena allvar, jag tyckte verkligen d va charmigt juuuu

2009-06-08 @ 21:23:01
URL: http://sandgrenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0