Entre

Villken besvikelse!
Men ändå var det ett fint köpcentra. Jag var där ca 45 min och får  nästan panik. Jag mår dåligt i dessa butiker. Hitta ingenting som jag kan tänka vara nått åt mig. vad är det för fel mer än att man kanske inte har den rätta figuren. Jag måste verkligen gå ner i vikt nu.

MEN HUUUUR ??

Springa = Orkar inte
Simma = Vill, men blir sällan av.
Äta grönsaker = Trist och tråkigt
Börja rida igen = JA gärna, men kan inte för jobbet jag har.
Viktväktarna =  -----------------------II--------------------------------------

Tjingeling, jag ska gå och lägga mig  nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vaken nu?:) saknar dig mamma.... har inte hunnit prata på ett tag nu... men snart e denna veckan slut o då ska jag inte jobba så som jag gjort nu..

2009-03-23 @ 23:53:39
URL: http://sandgrenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0