Ikea

Har idag varit på Ikea och handlat.
Elin behövde lite till sitt rum så där blir lite mer iordning. Hon har fått: Gardiner, 2 m lång hylla, sängbord, tavlor. Det ska nog bli fint när det är monterat och klart.

Imorgon ska jag sätta upp väggdekor på väggen vid matbordet. Få se hur det blir!!!! Fotar sen =-).

Snart börjar LOST på tv 4. Kommer knappt ihåg hur det sluta sist. Kommer bara ihåg att det inte är lika bra som i början. Men nu är det nya avsnitt så det kan ha blivet bättre får vi hoppas. Detta var ett program som var heligt för Fredrik och mig. Nu bor han ju inte hemma mer och jag saknar vår tid. Vi drack kaffe och åt nått gott. SAKNAR MIN PÅG............

Tjingeling tingeling


Kommentarer
Postat av: Johanna

auuw.... förstår vad du menar..

2009-03-17 @ 23:19:56
URL: http://sandgrenj.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-17 @ 23:26:43
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0