Kolla läget

Kan inte få nått gjort om inte jag städar lägenheten först. Jag har så mycket nu som ska göras här hemma som inte blivet gjort. Får liksom inte tummarna loss till att dekorera om här inte är nystädat och frächt. Vill också åka och kolla läget på Entre idag när detta öppnar. Jobbar hela dagen i morgon och vill inte dit lördag eller söndag.

Jag vill köpa en ny vårjacka och nya skor som man kan ha till kjol. När det gäller mig att handla så blir jag så himmla trött fort och då hittar jag inget. Det är kul en stund. Men inget jag vill ha passar eller så är det nått annat fel. Hatar att handla till mig själva. Tyvärr är man ju inte smal å fager numera.

Nu måste jag sätta igång om något ska bli gjort.

Tjingeling kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0