Kondition

Jag har en usel kondition.
Jag försöker ta en lång runda med Sally varje dag men det hjälper inte mycket.
Fom idag ska jag försöka att börja springa eller promenera fort. Ha ett mål en runda som ska ökas lite varje dag.
Utan att ha hunden med mig för hon ska stanna över allt så det hjälper inte.

Jag bara måste göra detta nu för att jag ska bli lite mer pigg och glad.
Skriver detta här för att jag måste ta mig i kragen ordentligt.
Jag har inte sprungit många meter sen jag blev opererad i ryggen för diskbrok. Så nu får jag se bevis om min operation har gjort susen riktigt. Och om jag klarar det för den skull. Och jag lovar det ska inte bi någon ursäkt om jag inte fixar detta. Jag vet att just springa kan vara problem när man har gjort denna operation. Vi för väl se!!!!!

Tjingeling och ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Leia

Har också sisådär dålig kondition, brukar försöka träna den jag med. =)

2009-03-25 @ 11:19:07
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0